smartphone
+40 743 226 737
email
comenzi@miralcom.ro

Garantie produse

HomeGarantie produse

GARANTIE PRODUSE

Politici acordare garantie

Toate produsele comercializate de MIRALCOM SRL beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si conditiilor comerciale ale producatorilor. Persoanele fizice (consumatorii) beneficiaza de drepturile prevazute de OG 21/1992 si de Legea 449/2003 iar persoanele juridice de cele prevazute in Codul Civil si in contractul incheiat cu MIRALCOM SRL.

Certificatele de garantie contin toate informatiile necesare despre modul de asigurare a garantiei, perioada de garantie si informatiile necesare pentru contactarea centrelor de service autorizate de producatori.

Certificatele de garantie pe suport durabil pentru produsele de folosinta indelungata se elibereaza odata cu achizitionarea produselor si se inmaneaza la momentul ridicarii sau livrarii produselor. In cazul in care ati primit produsul fara instructiuni de utilizare si/sau certificat de garantie, va rugam sa reclamati lipsa acestora in cel mult 48 de ore de la primirea produsului.

Pentru a beneficia de garantie trebuie sa va prezentati in zona comerciala din care au fost livrate produsele, cu bonul fiscal / factura, in original sau copie, si cu certificatul de garantie.

Daca produsul achizitionat se afla in perioada de garantie stipulata in certificatul de garantie si acesta respecta conditiile prevazute in certificat pentru acordarea garantiei, atunci acesta va fi inlocuit de MIRALCOM SRL sau reparat in centrele service autorizate de producator, fara niciun cost pentru dumneavoastra.

Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre MIRALCOM SRL si consumator, tinand seama de natura produselor si de scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu va depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a predat produsul defect pe baza unui document de predare-preluare sau a informat asupra lipsei de conformitate pentru a fi evaluata de reprezentantii MIRALCOM SRL.

MIRALCOM SRL are aceleasi obligatii pentru produsul inlocuit ca si pentru produsul vandut initial.

Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului.

Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.

Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.

Raspunderea MIRALCOM SRL privind garantia legala de conformitate, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.

Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul de garantie se reduce la aceasta durată.

Dupa expirarea termenului de garantie, consumatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea produselor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare, in conditiile legii.

Consumatorul trebuie sa informeze MIRALCOM SRL despre lipsa de conformitate in termen de cel mult 2 luni de la data la care a constatat-o.

Shopping cart
Product Categories
Cookies
Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Prin navigarea pe acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.
Accept More info