LIVRAREA PRODUSELOR
Transport & Livrare
1. Livrarea produselor
Livrarea se face prin curier rapid sau transport rutier in functie de greutatea totala a produselor comandate. In functie de cantitatea comandata si de modalitatea de plata, societatea MIRALCOM SRL poate asigura transportul.
Pentru produsele care nu sunt disponibile in stoc la data cererii de oferta, sau nu sunt disponibile in cantitati suficiente, sau cele care sunt marcate cu simbolul TL ( Termen de Livrare ), Vanzatorul va confirma in oferta sa termenul de livrare pe care il poate asigura.
Comenzile sunt procesate cât mai curând după plasarea comenzii, în intervalul Luni – Vineri 10:00-18:00. În cazul comenzilor plasate în afara orelor de program (Luni – Vineri 10:00-18:00) sau în weekend, acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare. De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.
Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele rămân la curierul zonal 7 zile, după care revin la Expeditor.
Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, ne livrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, dar nelimitându-se la acestea:
- blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei;
- căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;
- cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;
- cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc;
- nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți.
2. Acceptarea
Acceptarea va fi facută atunci când Bunurile sunt conforme cu caracteristicile tehnice menționate în Comandă. În cazul în care Cumpărătorul descoperă că Produsele livrate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, atunci Vânzătorul va aduce la conformitate Produsele. De asemenea, pentru produsele vândute și livrate de MIRALCOM SRL, Cumpărătorul beneficiază de returul produselor în 14 zile.
3. Transferul proprietății
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în comandă (întelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului). În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Vânzător să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei contravalori a acestora.
In caz de neplata a integralitatii sumelor datorate la termenul prevazut de comanda, Vanzatorul are dreptul sa procedeze la recuperarea marfii fara formalitate prealabila. La fel, orice intarziere la plata, va antrena exigibilitatea sumelor datorate si a indemnitatilor legale si plata inainte de livrare a comenzilor urmatoare.