Gama Grohe Eurosmart are aproape 20 de ani de existenta. Bateriile au un design modernizat si beneficiaza de o calitate superioara perfectionata in noua varianta Eurosmart New. Inovatia continua si crearea designului contemporan sunt parte din filosofia Grohe, astfel incat au reinventat ca aspect una dintre gamele cele mai cautate.
Bateriile din gama Eurosmart au o forma robusta cu finisaje subtile. Ele pot fi incadrate cu usurinta atat intr-un ambient cu inspiratie clasica, cat si intr-o baie minimalista cu accente scandinave. Datorita inovatiilor tehnologice cu care este dotata noua gama, bateriile sunt usor de utilizat si au o durata de viata mult mai mare.
Cu un design atemporal, bateriile Eurosmart Grohe ofera un confort sporit in orice baie. Recunoscute international si recomandate atat de designeri de interior, cat si de instalatori, gama Eurosmart New este o alegere perfecta pentru o baie moderna.
Specificatii tehnice baterie cada si dus Grohe Eurosmart New
- baterie cada monocomanda
- montare pe perete
- maner din metal
- cartus ceramic de 35 mm Grohe SilkMove cu limitator de temperatura
- limitator de debit reglabil
- comutator cu revenire automata: cada/dus
- aerator
- valve unic-sens integrate in iesirea pentru dus de 1/2
- racorduri la coloana
- conexiuni excentrice cu ornamente metalice
- protectie impotriva refluxului
- suprafata cromata GROHE StarLight
Despre Grohe
Brandul german Grohe are o traditie de peste 100 de ani in fabricarea de baterii pentru baie si bucatarie, rezervoare incastrate si clapete. In 2017, Grohe a lansat prima linie proprie de ceramica, deschizand un nou drum pentru dezvoltarea propriilor game. Mentinand aceleasi standarde de calitate si aceeasi pasiune pentru inovatie pe parcursul intregii activitati, Grohe este unul dintre cei mai mari producatori europeni de solutii pentru baie si baterii pentru bucatarie.
Bucuria apei este un motivator pentru cautarea perfectiunii in fiecare produs. Frumusetea atemporala si calitate care tine o viata intreaga sunt valori care insumeaza esenta brandului Grohe. Scopul brandului este de a crea produse geniale, cu performante inegalabile.
Intreaga activitate Grohe se bazeaza pe 4 piloni: calitate, tehnologie, design si sustenabilitate. Pe baza lor, a fost contruit un brand recunoscut international pentru calitatea ireprosabila, inovatia continua si game deosebite pentru orice tip de amenajare. Grohe este un nume de referinta, deoarece nu a cautat modernitatea, ci prin echipele de designeri si colaborarile cu arhitecti din intreaga lune, a creat-o. Continua sa inoveze si sa perfectioneze fiecare element, Grohe a creat produse de referinta, cu tehnologii in permanenta dezvoltare. Astfel, a definit un nou stil al amenajarilor interioare cu ajutorul a doua elemente permanente in filosofia brandului: design atemporal si inovatie continua.